Monday, December 08, 2008

Moeilijk project, deel 2

1/320 sec. f6.3 14mm iso100

Gistermiddag nog een keer op pad gegaan voor het project Someren (zie vorige blogs). Nog steeds heb ik moeite om in Someren geschikte onderwerpen te vinden. Daarom ben ik deze keer maar van het concept afgeweken en heb het mezelf een stuk makkelijker gemaakt. Someren heeft als slogan "Someren natuurlijk" waarmee ze willen aangeven dat Someren mooi landelijk is gelegen. Dat de meest mooie natuur eigenlijk Lierop is vergeten we dan maar even. Sinds 1935 of zoiets is Lierop geen eigen gemeente meer dus zitten wij in Lierop onder de noemer Someren. Onderweg kreeg ik de gedachten om even naar Beuven te lopen maar het was erg nat en ik had daarvoor niet het geschikte schoeisel aan. Tja, dan maar andere lokaties zoeken waar ik niet door de blubber hoef. Ook een mooi punt is het Witven gelegen aan de provinciale weg van Someren naar Heeze. Daar heb ik bovenstaande foto gemaakt. Dit zijn 3 foto's aan elkaar geplakt, dit levert altijd leuke plaatjes op. Als je deze foto zou willen afdrukken met een hoogte van 20cm is hij bijna 60cm lang. Daar heb je dan weer geen lijst voor. Wil je hem afdrukken binnen de marges van een A4tje is hij 10cm hoog en 30cm lang. Dat ziet er niet uit, daarom laat ik de panorama foto's maar digitaal. En of deze foto in het project past...geen idee, maar dat maakt niet uit. 'T is toch een mooi plaatje, misschien komt ie ooit nog eens ergens anders van pas.

1 comment:

  1. Mooie lucht en vooral ook mooie spiegeling in de waterpartij. Lekker scherp van voor tot achter. Net wat je al schrijft, zo'n panorama foto heeft een ewat ongelukkig formaat. Om aan te komen moet hij groot geprint worden, maar... wie weet.

    ReplyDelete

Laat gerust een reactie achter.