Wednesday, January 07, 2009

De winter is écht begonnen.

f/16 1/125sec. 19mm iso200

Jaaa, de winter is écht begonnen. Een leuk laagje sneeuw en in de nacht temperaturen van zo'n 16 graden onder nul. Dan wil je natuurlijk ook mooie foto's maken. De lage temperatuur gecombineert met de sneeuw zorgt ervoor dat we niet kunnen werken. dus hebben we een week extra vakantie. Erg vervelend allemaal. (mijn baas leest dit blog misschien ook......) Dus erop uit om plaatjes te schieten. Maar wat valt het tegen. Het is overal mooi maar op de foto ziet het er toch helemaal anders uit. Een hele maandag middag ben ik de regio rondgereden en op dinsdag samen met Ad naar zuid Limburg geweest. Het is triest als ik dan s'avonds bekijk wat ik allemaal heb gefotografeerd. Je moet maar weten waar de mooiste plekjes zijn of je moet er toevallig bij uitkomen. Deze foto is genomen op maandag ergens rond Someren. Ik heb nog enkele dagen de tijd want het vriest nog wel even, dus misschien.....komt er nog wel iets beters voor de camera.

1 comment:

  1. Het zijn prachtige platen, die straks, als het weer weer wat warmer wordt, nog mooier worden. De foto legt op een heerlijke manier een mooi stemmig winterlandschap vast.

    ReplyDelete

Laat gerust een reactie achter.