Wednesday, June 24, 2009

Venlo, Maaswaard


Na zo'n 8 maanden in het centrum van eindhoven doorgebracht te hebben ben ik deze week begonnen in Venlo. Het project heet de Maaswaard en gaat 2,5 jaar duren. Voor mij is het eerder afgelopen maar ik ben daar toch de komende 18 maanden. Een fantastisch uitzicht heb ik daar al zie je op deze foto daar niets van. De uitzichtfoto's bewaar ik voor later. Op deze foto zie je de schaduw van de kraan, ik sta op de contragiek. Beneden zie je de contouren van een nieuwe weg die zal aansluiten op de Maasbrug. Waarom deze foto geplaatst. Het geeft mooi weer hoe klein een vrachtauto is ten opzichte van de schaduw van de kraan. Het lijkt haast wel alsof ik midden in de woestijn sta. Maar niets is minder waar, rondom is het mooi groen en vlakbij slingert de Maas zich tussen Blerick en Venlo.

No comments:

Post a Comment

Laat gerust een reactie achter.