Thursday, December 10, 2009

Griepspuit



Het zit er op. De twee griepspuiten die nodig zijn om de Mexicaanse griep tegen te gaan zijn gezet. In de media heeft het vele discussies doen oplaaien. De tijd zal het leren of de tegenstanders of de voorstanders gelijk krijgen. Een mooie gelegenheid om enkele foto's te maken. Tot mijn schande moet ik toegeven dat ik vergeten ben om de namen van de gefotografeerden te vragen. Het was geen probleem dat ik enkele foto's zou maken. Het ziet er hier nogal hilarisch uit, maar dat was omdat ik een opmerking maakte zodat ze (sorry) even vergat dat de spuit gezet zou worden. Want eigenlijk keek ze een beetje angstig om wat zou komen. Kan iemand mij de namen geven van de geportretteerden zal ik dit bericht alsnog wijzigen.
En ik heb nog iets over mijn apparatuur geleerd. Nadat ik mijn vorige foto's heb geladen was ik vergeten om de camera uit te zetten. De flitser zat er nog op. Ik weet zeker dat de batterijen nog vol waren. Nu ik de camera pakte om deze foto(s) te maken blijkt achteraf dat de accu van de camera nog vol was maar de batterijen van de flitser waren bijna leeg. Zo kon ik nog maar enkele foto's maken en toen was het over. Als ik dit weer eens mee maak zal ik de batterijen van de flitser meteen moeten vervangen.

No comments:

Post a Comment

Laat gerust een reactie achter.