Sunday, September 19, 2010




Gisteren ben ik samen met Ramon naar de Elf Fantasy Fair geweest. Ik had er nog nooit van gehoord. Plek van handeling, Kasteeltuinen, Arcen.  Ramon vroeg me of ik mee wilde gaan, hij weet dat ik graag mensen fotografeer. Ik wist niet precies wat ik me er bij voor moest stellen. Het is een (muziek) festival en het merendeel van de bezoekers is verkleed als een bestaand fantasy karakter uit de filmwereld, sprookjes figuren of anderszins. Vooral het aantal verklede mensen viel me op. Ik schat wel meer dan de helft van de bezoekers was was op een of andere manier uitgedost. Velen nemen écht een andere gedaante aan voor die dag. Geweldig mooi, zeker als je van portretfotografie houd is dit fantasties. Ik heb 2 albums aangemaakt, één met bijna alle foto's en één met de best of. Velen vroegen namelijk of ze de foto's ergens konden bekijken.Ik had er al rekening mee gehouden dat die vraag zou komen en ik had al extra visitekaarjes meegenomen. Bij de laatste map is niet mijn citerium wie het mooist is verkleed maar wat ik de mooiste portret foto's vind, fotografisch gezien.
Hier vindt je alle foto's die enigzins toonbaar zijn.
En in deze map vindt je de best of .

4 comments:

  1. Hallo Peter

    Je hebt ech super mooie foto's gemaakt van mij en mijn gezin.
    De kinderen staan er heel mooi op.
    Bedankt dat ik ze van je blog af mocht halen.

    Groetjes Tamara

    ReplyDelete
  2. Mooie foto's Peter! Goed scherp, goed in beeld gebracht, veel variatie. Eigenlijk bijzonder dat het kennelijk zo veel uitmaakt of mensen verkleed of geschminkt zijn om zich op deze wijze aan de fotograaf te willen geven. Veel foto's zijn 'ongedwongen' en expressief. Deze mensen willen op de foto. Voelen ze zich zo veilig? Het antwoord is onmiskenbaar JA.

    ReplyDelete
  3. Hoi Peter, yay ik zit bij de best of :) hahaha, bedankt voor de mooie foto. Ik ben ook ontzettend blij dat je het naar je zin had, ik zou zeggen kom in April ook weer dan is het nog veel drukker en met nog meer kostuums :) Ik volg je blog nu ook. Heb er zelf ook een (gaat voornamelijk over dingen maken, onder andere kostuums) dus kom even langs als je wilt. Hoeft natuurlijk niet hoor. Nogmaals bedankt en wellicht tot in April!
    Groetjes uit London, Marijke (steampunk lady met mini hoedje)

    ReplyDelete
  4. I really like your blog it's really nice. I really enjoy here. & Your article its so unique its amazing. Thanks a lot for sharing. Keep blogging.

    ReplyDelete

Laat gerust een reactie achter.