Monday, October 11, 2010

Reclame foto's



Vorige week werd de fotoclub benaderd door BCSound of er iemand was die voor hen enkele foto's kan maken van enkele headsets. Dit werd binnen de fotoclub doorgespeeld naar mij. In eerste instantie ging het om foto's van de sets alleen. Deze foto's worden gebruikt bij een artikel wat gaat verschijnen in het computerblad "Computer Totaal". Nadat ik de foto's klaar had kwam de vraag of ik betere foto's kon maken dan die ze al hadden van de headset op een model. Daarom heb ik Hilde gevraagd of ze even wilde poseren. Het resultaat zie je hier boven. Ik heb deze headset zelf ook uitgeprobeerd. Het werkt heel goed. Je hebt niets IN je oor, het geluid word doorgegeven via het bot. Daarom heet het bedrijf ook BCSound oftewel Bone Conducting Sound. Omdat ik geen studio heb zijn deze foto's buiten in de open lucht gemaakt. Ik ben er zelf heel tevreden over. Binnenkort zullen deze foto's ook te zien zijn op de site van BCSound 

2 comments:

  1. Mooie foto's, kan geloven dat BCSound er blij mee is :)

    ReplyDelete
  2. well i rarely leaves comment on any site but your blog is really so amazing that i can't stop myself from making comment on it...

    ReplyDelete

Laat gerust een reactie achter.