Sunday, April 10, 2011

driften op Traffic Port



In Venlo is sinds kort het Traffic Port open. Dit is een terrein waar alles op het gebied van verkeer is te vinden. Vanmiddag kwam ik daar langs. Er was veel belangstelling voor iets wat ik langs rijdend niet kon zien. Dus besloot ik om er even naar toe te rijden. Er was een (wedstrijd?) drifting aan de gang. Auto's rijden per twee een parcours af wat gepaard gaat met enorm piepende en rokende banden. Het is tenslotte de bedoeling om zo veel mogelijk gas te geven en zodanig te sturen zodat de auto gaat driften in de bochten. Nu ik dit zit te typen ruik ik nog het rubber. Wel spectaculair. Maar ik had weer eens de verkeerde lens op mijn camera zitten. Ik ga beslist nog eens terug met een telelens, dan worden de foto's ook spectaculairder.

No comments:

Post a Comment

Laat gerust een reactie achter.