Monday, November 03, 2008

Op het werk

1/30 f4.7 22mm iso 400 Olympus u810

Vandaag moest de kraan van mijn collega een stuk worden verzet. Dit houdt in dat de kraan moet worden gedemonteerd en meteen weer opnieuw wordt gemonteerd maar dan zo'n 25 meter verder. Het weer was rustig, wat natuurlijk goed uitkomt bij zulke werkzaamheden. De mist bleef wel lang hangen. Deze foto is gemaakt om 10 voor half 9 volgens de kerkklok. De monteur is in de punt van de giek om een touw te bevestigen zodat men van beneden af de giek kan sturen als deze naar beneden komt.
Een foto maken met zo weinig licht is moeilijk met een compact camera. Ik was genoodzaakt om de iso waarde op te schroeven naar 400 wat resulteert in erg veel ruis. De ruis heb ik enigzins weten terug te brengen met Noise Ninja maar het resultaat is toch niet al te best.
Had ik mijn E-3 maar mee moeten nemen, eigen schuld.

No comments:

Post a Comment

Laat gerust een reactie achter.