Saturday, May 23, 2009

Na de regenbui

1/100sec. f/13 50mm iso800


1/40sec. f/9.0 54mm iso400

Als het voorjaar is wordt de tuin weer opgeknapt. Diverse bloempotjes worden weer van verse plantjes voorzien. Omdat we in de vrijwel bloemloze winter niet veel kleur zien is het weer fris en vrolijk buiten. Ik weet niet of jullie dat ook hebben maar als die bloempjes er weer staan moet ik er toch weer even met mijn camera neus induiken. Als het heeft geregend is het extra fris en kleurig. Door de druppels kun je beter inschatten hoe klein zo'n bloemetje is. Zonder de druppels is dat een stuk lastiger. Allerlei rare standjes moet je dan aannemen om de gewenste compositie te verkrijgen. Ik heb er niet op gelet, maar als de buren me zo bezig zouden zien.... En na een serie foto's kan mijn broek weer in de was. Je moet er wat voor over hebben, nietwaar?

No comments:

Post a Comment

Laat gerust een reactie achter.