Monday, June 22, 2009

luchtmachtdagen Volkel

1/4000sec F6.3 176mm (352mm) iso200

1/2500sec. F4.5 92mm (184mm) iso400

Zaterdagmiddag hoorde ik op het nieuws dat het druk was in Volkel tijdens de luchtmachtdagen. Toen was het al 14.00uur. En om 17.00 uur is het afgelopen. Toch nog maar naar Volkel gereden. Om 15:30 was ik er. Eigenlijk veel te laat, het meeste was al voorbij. Het was erg jammer dat de mooie bewolkte blauwe lucht plaats maakte voor een saaie grijze achtergrond. Maar het vliegspektakel was er niet minder om. Ik had de 50-200 meegenomen en de 2.0 teleconverter. Ik weet nog niet hoe het komt dat alle foto's met de teleconverter niet écht scherp zijn. Maar ik heb ook een hele serie foto's zonder de teleconverter gemaakt. Daar zitten best aardige plaatjes bij. De Spanjaarden waren bezig toen ik op het terrein aankwam (bovenste foto). Later nog een demonstratie gezien van een Russische Mig, gevolgt door een Belgische F16. En de Turkse luchtmacht heeft een mooie show laten zien (onderste foto). Nu neem ik me maar weer voor om volgend jaar de gehele dag mee te maken. Als het dan maar niet weer grijs is. En het mag zeker niet regenen, want dan ben je mooi uitgefotografeerd.

No comments:

Post a Comment

Laat gerust een reactie achter.