Saturday, July 18, 2009

Kalender 2

1/30sec. F4 14mm iso320

Vandaag op een kinderfeestje foto's gemaakt. Er werd een verkleedpartijtje gehouden wat de meiden natuurlijk heel leuk vinden. Ik heb verteld van het project voor de Rabokalender en als er een mooie foto uitkomt kan het zijn dat deze opgenomen wordt. Jammer dat het formaat liggend moet zijn. Er zijn verschillende mooi foto's de moeite waard maar deze zijn in portret stand genomen. Een van de foto's die er wat mij betreft uitspringt is deze foto. Ik hoop voor de meiden dat hij uitgekozen zal worden.
De techniek... Er was een hoekje gecreëerd als studiohoek met enkele witte lakens. Links en rechts van de lakens is een raam. Dat het niet perfect bedekt met lakens is vindt ik alleen maar mooier omdat het gerust duidelijk mag zijn dat dit geen studio is. Verder heb ik één flitser gebruikt die ongeveer frontaal is opgesteld. Deze ontsteekt dmv een draadloze flash trigger. That's all.

No comments:

Post a Comment

Laat gerust een reactie achter.