Monday, December 20, 2010

Bananasplit kerst 2010


Gisterochtend om 11.45 uur wist ik nog niet dat ik enkele uren later in de studio zou zijn bij de opname van de kerst editie Bananasplit. Klinkt ongeloofwaardig maar is echt zo. Nettie had kaartjes om samen met Hilde naar de opnames te gaan. Maar volgens de weersvoorspellingen zou het later op de dag flink gaan sneeuwen. Dan durft Nettie niet te rijden. Tja, dan rij ik maar. Als ik maar foto's kan maken. Ik besloot om de compact camera thuis te laten en de spiegelreflex mee te nemen. Met in mijn achterhoofd dat ik deze waarschijnlijk niet mee de studio in mocht nemen. Maar dat gaf geen problemen. Sterker nog, volgens mij dacht iedereen dat ik daar moest zijn om te fotograferen. Ik had maar één lens meegenomen, de 7-14. Een goede keuze. Nu kun je mooi zien hoe het in z'n werk gaat bij een televisie opname. Na de uitzending komen de verplichte, ik wil op de foto met..........foto's. Verplicht in de zin dat Nettie héél graag heeft dat ik deze foto's zal maken. Nou Nettie en Hilde hebben er in ieder geval een mooie herinnering aan overgehouden. Nettie kreeg gelijk, het was bar en boos op de terugweg. Maar goed dat ik mee was gegaan. Met dank aan Marieke (Tros) en Frans Bauer voor de medewerking.

Een selectie uit de foto serie kun je HIER bekijken.

No comments:

Post a Comment

Laat gerust een reactie achter.