Thursday, December 23, 2010

Glazen huis, 3FM Serious Request


Het glazen huis in Eindhoven, dat is zo dichtbij dat ik er even naar toe ben geweest. Met de nadruk op 'even' omdat mijn accu's al snel leeg waren. Stom, stom, stom. Altijd laad ik de accu's meteen op, maar deze keer heb ik een lege accu bij de volle gelegd. Als het koud is gaat een accu ook nog eens een stuk korter mee. Toch heb ik nog wel enkele sfeerfoto's kunnen maken. Geweldig wat mensen allemaal doen om geld bijeen te brengen voor de slachtoffers van aids. Er staat een lange rij mensen op de markt te wachten tot ze aan de beurt zijn om hun inzameling of bijdrage aan te bieden. En het was koud, ook al gaf de thermometer maar -1 aan. Als ze dan hun bijdrage hebben afgegeven zitten ze snel ergens in een horeca bedrijf aan een kop warme chocomel.
Meer foto's kun je HIER zien.

No comments:

Post a Comment

Laat gerust een reactie achter.