Saturday, March 12, 2011

Amara Beach resort, Colakli, Turkey


Als je een weekje op vakantie gaat naar Turkije nemen de meeste mensen een all-inclusive hotel of resort. We zijn al eerder in Turkije geweest en zijn inmiddels best wel wat gewent, lees gerust, vérwent. Dit hotel kan ik iedereen aanbevelen, alles is op en top. Als hier nog iemand ooit klachten heeft weet ik het ook niet meer. Voor het overgrote deel Duitsers, enkele Nederlanders en Belgen. Veel van de gasten waren ouderen die hier tot wel 2 maanden verblijven. Het voordeel daarvan is dat zij vroeg naar bed gaan dus hebben we geen last van elkaar als we s'avonds wat gaan drinken. Ik bedoel eigenlijk, dan hebben ze geen last van ons. Meteen buiten het hotel zijn allerlei winkeltjes te vinden. En deze keer geen zeurende verkopers, geweldig, het is een ander Turkije. Bovenstaande foto heb ik genomen op verzoek van de fotografen in het hotel. Er waren 5 fotografen die de gasten fotograferen en deze foto's willen verkopen. Ik had de zuiko 7-14 meegenomen en dit trok hun aandacht. Ze hebben met mijn camera enkele foto's gemaakt en waren razend enthousiast. Zo vroegen ze mij of ik met hen mee wilde komen en enkele foto's wilde maken rond het hotel. Eén van die foto's is deze. Later heb ik nog enkele foto's gemaakt op momenten dat er geen of weinig mensen waren. Het beste moment was bij vertrek naar huis, dat was zo vroeg dat er nog maar weinigen op waren. Via DEZE link kun je de foto's van Amara Beach bekijken. En dan ben ik nog lang niet overal geweest met mijn camera. 

No comments:

Post a Comment

Laat gerust een reactie achter.