Wednesday, March 02, 2011

Serena Pryne, Paradiso


De volgers van dit blog weten inmiddels dat ik regelmatig bezig ben met het fotograferen van Serena Pryne. Gisteren gaf Serena een show in hét poppodium van Nederland; Paradiso. Ik was er al vroeg tijdens de soundsheck. Hierdoor ik eerst even in alle rust bekijken welke standpunten ik het best kon innemen. Tijdens de soundsheck kon ik ook óp het podium de foto's nemen maar tijdens de show kon dat niet. Ik ben niet al te groot en wil wel voorkomen dat ik alle foto's van onderen af moet nemen. Dan heb je bij alle foto's het plafond als achtergrond. De oplossing was om op mijn fotokoffer te gaan staan, dat werkt prima zoals je kunt zien. Nu rest nog om de beste foto's van de laatste tijd te selecteren welke gebruikt worden voor de nieuwe CD van Serena die eind april, begin mei uit zal komen.
Een kleine selectie van de Paradiso show kun je HIER bekijken.

No comments:

Post a Comment

Laat gerust een reactie achter.