Saturday, May 28, 2011

Vredenburg, dag van de bouw


Vandaag was het weer de dag van de bouw. Ieder jaar is er één speciale dag waarop iedereen in de gelegenheid is om bouwprojcten te bezoeken. Ik was vandaag op het werk om de bekisting los te maken van de kern die gisteren is gestort. We waren hiermee bijna klaar toen de eerste bezoekers op de bouw kwamen. Het is moeilijk te zien, maar onderin de foto kun je de informatiestands zien staan. Vandaag zat ik in de kraan welke normaal wordt bemand door collega Hans. Mijn fotocamera maar weer meegenomen omdat het vanuit deze kraan er net weer anders uit ziet. Een prachtig uitzicht over Utrecht met op de voorgrond muziekcentrum Vredenburg en Hoog Catharijne.


Vanuit deze kraan heb ik ook een mooier zicht op de Domtoren. Vanuit de andere kraan gezien staat er precies de torenkraan van de buren voor. Op zaterdag is het markt zoals je kunt zien. Ik zal dadelijk nog een keer de link geven waar je meer foto's kunt zien. Ik heb beneden nog even enkele foto's gemaakt  tijdens de dag van de bouw. En dan maar weer naar huis anders wordt het weekend wel érg kort. MEER FOTO"S

1 comment:

Laat gerust een reactie achter.