Saturday, July 23, 2011

Serena Pryne op Bospop


Ik loop ver achter met bloggen. Niet dat ik geen foto's heb gemaakt de laatste tijd. Integendeel zelfs. Ook op mijn telefoon heb ik enkele leuke plaatjes staan, maar ik krijg ze niet van de telefoon op mijn computer.
Ik ben o.a. meer dan 3 weken verstoken geweest van internet. Reden was een schoonmaak in huis die erg uit de hand liep. Verder had ik het erg druk met mijn normale werkzaamheden.

Serena Pryne was weer in Nederland, voornamelijk vanwege Bospop.  Ik heb haar en de band die dag gefotografeerd. De bedoeling is dat deze foto's in een tourboek worden opgenomen. Deze boeken kan men dan aanschaffen in de merchandise stand tijdens optredens. Volgens mij was dit het drukst bezochte optreden van Serena in Nederland tot nu toe. Een bomvolle Bospop tent was getuige van haar optreden.
Je kunt HIER meer foto's zien van deze dag.
En via DEZE link kom je op Serena's Facebook.

1 comment:

  1. Many times I are in doubt, why will understand. Perhaps this is I have been looking at things. I hope so.

    ReplyDelete

Laat gerust een reactie achter.